Lieve Allemaal,

Even tijd voor een nieuw blog:hd-kerst-wallpaper-met-een-paar-mooie-kerstballen-achtergrond-foto

En we zitten al bijna weer op de helft in week nummer 7. De tijd gaat snel, sneller dan ik had gedacht dat is een meevaller. Vorige week drukke dagen gehad redelijk wat therapie en daarnaast 7 uur per dag naar school. Lekker weekend thuis gehad, helaas was dat een minder succesn erg misselijk en niet fit geweest. Zondagavond vol goede moed weer beginnen met week nummer 7. Ook de afgelopen 2 dagen weer 7 uur naar school geweest en therapie gehad, vanavond gaan we sporten. De therapeuten hier zien gelukkig een vooruitgang, zelf vind ik dat nog wel moeilijk om te zien omdat, ik me nog vaak moe voel en het liefst zo snel mogelijk wil; maar alle kleine stapjes, zijn stappen tot de top. Vrijdag middag lekker een lang weekend naar huis tot 2e kerstdag daar kijk ik erg naar uit en heb ik ook veel zin in. Ik heb al wat prachtige kerstgroeten mogen ontvangen; Helemaal leuk, dankjullie wel.

Lieve groetjes,

Evenna

 

4BO1641-sleutel-BA-42   Een sleutel als symbool, om het jaar af te sluiten. Neem het goede ervan mee, laat het minder goede buiten.

   Open dan de 12 nieuw maanden met goede wil en frisse moed. Dan begin je het jaar 2013 in ieder geval goed

 

7 gedachten over “

  1. Dag lieverd,
    zo is het: de tijd gaat best snel en ook voor ons gevoel maak je zeker goede vorderingen. Kijk eens in vergelijking met een paar maanden geleden: je doet al veel meer op een dag en de dagen zijn voor jou al een stuk langer! Ieder stapje vooruit is er geen achteruit en zo klim je langzaam…..Leuk om afgelopen maandag je school gezien te hebben; zo heb ik een goede indruk waar je iedere dag die 7 lesuren verblijft. Ook voor vandaag weer goede moed.
    Laat je papa vanavond het Ronald Mc Donald huis zien? Zal hij leuk vinden omdat de Deka dat sponsert…en het is er super mooi….Groetjes van ons allen en pootje van Fleur en likje van Kyran…..

  2. Lieve Evenna,
    Fijn dat het steeds een beetje beter gaat, elke stapje is er één moet je maar denken.
    Heb je het gevoel dat je het schoolwerk een beetje bij kunt benen?
    Het is een hele klus die je moet doen maar ik denk dat je nergens zo`n goed adres vindt als waar je nu bent.
    Houd vol!
    Heel veel sterkte toegewenst en we hopen dat de stapjes binnenkort grote stappen voorwaarts mogen worden.
    Liefs van ons allemaal,
    Geertrui

  3. Nou, die tekst bij de sleutel daar kan ik wel wat mee. Leer veel van je!! Hoop dat het je gaat lukken!!! Weet dat ik veel aan je denk en voor je bid om een doorbraak. Heel veel liefs, ook van Gerard, Gert en Nick xxx Joanne

  4. Lieve Evenna! Afgelopen vrijdag vond ik je er zo goed uitzien joh! Ik vond je zo sprankelend!
    Dat is ook mijn nieuwjaarswens voor jou: dat het een stralend spankelend bubbelend bruisend spetterend schitterend nieuw jaar voor je mag worden zonder pijn en vol van energie! Liefs, Jeanette

  5. Lieve Evenna, Nou meid wat ben jij een kanjer zeg, je bent zo dapper en werkt zo hard daar in Arnhem. We hebben dikke bewondering voor je meid en we verheugen ons op een gezellige en ontspannen kerst! Hou vol en tot gauw,
    Dikke Kus en veel Liefs, Vissertjes.

  6. Beste Evenna,
    Op fb zag ik vandaag felicitaties langskomen dus bij deze namens ons ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We wensen je een gelukkig, gezellig, liefdevol en energiek nieuw levensjaar toe!
    En natuurlijk ook nog veel sterkte en succes de laatste weken van je revalidatie. Hopelijk kun je er straks positief op terugkijken en weten waar het goed voor is geweest. Houd goede moed meid!
    Met een hartelijke groet,
    Derk-Jan, Tessa, Wouter en Carla Palm

Plaats een reactie