Lieve allemaal,

Door mijn drukke week programma was ik er niet eerder aan toegekomen om een blog te maken ; mijn excuses daarvoor!

Gelukkig zit de helft van deze week nummer 6 er al weer op. Het gaat redelijk met me, heb goede dagen en helaas ook nog wat minder goede dagen. Ik ga nu 7 uur per dag naar school en heb daarnaast ook nog mijn therapie. Fysiek valt het programma me aardig mee en kan ik goed meekomen. Het mentale vind ik het moeilijkst en dat lukt de ene keer beter dan de andere keer. Vanavond hebben we weer gezellig met zn alle gekookt; we aten vegetarische bladerdeeg schotel was wel lekker!. Morgen weer een druk programma en ’s avonds lekker zwemmen. Vrijdag morgen judo en nog 2 uurtjes naar school en dan ’s middags heerlijk naar huis, het weekend thuis is echt super fijn, jammer genoeg ben ik in het weekend nog wel erg moe. Geduld is hier van grote waarde, maar mijn hoofd wil graag zo snel.

Ik duik zo lekker mijn bed in; Weltrusten allemaal!

Veel liefs uit een winterlandschap Arnhem,

Evenna8654oo130875162864

2 gedachten over “

  1. Lieve Evenna,

    Geduld hebben is ook moeilijk! Als je weet hoe je daarmee moet omgaan, leer ik dat graag van je. Toch wel een stijgende lijn te bespeuren door al je verhalen heen!! Zwem ze strakjes en ik hoop je weer te zien dit weekend.

    Veel liefs vanuit een winterlandschap aan de Loper

  2. Lieve Meid,

    Even een berichtje van ons, heel veel succes deze drukke week. Wat gaan de weken snel he!
    Kerst komt steeds dichter bij!!! Liefs en een dikke knuffel!
    Ben trots op je meid!
    Je tante’tje

Plaats een reactie