Dag allemaal,

Helaas had ik geen tijd om eerder een blog te plaatsen; excuses daarvoor. Dag 4 van week 5 is weer voorbij en gelukkig heb ik morgen weekend! Drukke en zware week gehad met goede dagen en helaas wat mindere dagen. Ik ben  6 uur naar school geweest en daarnaast ook elke dag fysiotherapie en ergotherapie, wat erg leuk is maar wat wel veel energie kostten. Woensdag morgen hebben we salsales gehad, dat was erg leuk! ’s avonds gezellig met zn allen sinterklaas gevierd dat was erg gezellig!Vanmorgen heb ik in de sneeuw gemountainbiket dat was echt super mooi.  Dit weekend doe ik lekker rustig aan en ik ben blij dat ik lekker even thuis ben. Op het moment zit ik al op 74 kaarten; Ik vind het echt super al die kaarten, ik kan het niet vaak genoeg zeggen.

ik ga nu lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!regen-met-tekst

Prettig weekend allemaal!

Liefs,

Evenna

3 gedachten over “

  1. Lieve Evenna,

    Ga jij maar lekker van je wel verdiende weekend genieten! En we hopen je te zien dansen ……… in the snow!!
    Dat je maar flink op mag laden om week 6 in te gaan!!

    Gerard, Joanne, Gert en Nick

  2. Dag meisje,
    Kom straks maar fijn deze kant op door het mooie winterwonderlandschap. Let vooral op de verlichte dieren bij Burgers Zoo…..onderweg. Heel erg mooi. De boerenkool staat te prutelen en Fleurtje kijkt ook weer naar je uit. We hopen dat je vandaag een goede dag hebt gehad…!
    Tot straks en liefs, mama

  3. Hé Evenna,
    Eindelijk je site weer gevonden. Hoop dat je een fijn weekend hebt gehad en lekker uitgerust bent om weer verder te gaan met je training. Vanuit hier wensen we je weer veel kracht toe om door te gaan met alles.
    Liefs van de Biemansjes
    René, Bas, Daan en Anneke

Geef een reactie

