Sorry lieve mensen een hele tijd geleden dat ik een blog heb geplaatst. Drukke tijd gehad, met tentamens en therapieen.

Het gaat aardig goed met me, grote sprongen gemaakt  en vandaag het goede nieuws gekregen dat ik 1 februari naar HUIS MAG!! hard werken wordt beloond. Erg fijn dat ik weer naar huis mag, maar ook wel een beetje dubbele gevoelens, ik ben toch wel bang om straks weer de grote stap te zetten.

De komende dagen hier nog hard aan de bak en dan mag ik op eigen pootjes staan; spannend!

Woensdag en donderdag ga ik naar men eigen school in verband met de toetsen.

5ff9186db5

ontslag_copy1OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een gedachte over “

  1. Lieve Evenna,

    GEWELDIG dat je naar huis mag en grote stappen voorwaarts hebt gezet!
    Hoewel ik je dubbele gevoelens begrijp, denk ik dat je zowel kracht hebt om te beginnen als moed om verder te gaan! Van harte een goede afsluiting gewenst en weet je ongelofelijk welkom aan de Loper!!!!!

    Ook namens Gerard, Gert en Nick,

    Joanne

Geef een reactie

