Dag allemaal,

398643_168997086549932_102938843155757_243072_188585681_n_largeDag 1 van week 5 zit er al weer op. Gelukkig een leuk weekend gehad, gezellig met zn allen Sinterklaas gevierd.  Vandaag 6 uur naar school geweest en s’middags had ik oudercontact dag. Papa en mama kwamen vanmiddag en gingen mee kijken bij de fysiotherapie en bij de ergotherapie; dat was erg leuk!. Verder gaat het redelijk met me, vind het wel steeds moeilijker om op zondag avond weer terug naar Arnhem te gaan. Verder gaat de tijd hier best snel, na deze week zit ik al bijna over de helft. Morgen ga ik weer 6 uur naar school en ’s middags heb ik fysiotherapie en ergotherapie. Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de super leuke kaartje’; Echt top!!!

Veel liefs uit een wit Arnhem

Evenna

5 gedachten over “

  1. Hoi lieve Evenna! Ja wat een witte wereld vanochtend he? Ik werd wakker en keek naar de prachtige met poedersneeuw bestoven geaccentueerde bomen en struiken, maar het was wel koud BRRR. Wat heb je een mooie tekst geplaatst!! Petje af dat je al zo ver met Fleur bent gaan fietsen afgelopen weekend! Lijkt me lastig om in huiselijke sfeer die discipline op te brengen! Lieve groet uit Amsterdam, wens je een hele goede week!! Slaap lekker voor straks! Jeanette

  2. Hi lieverd,
    Was best leuk toch gistermiddag! Jij geblinddoekt over de bank en balk….oeps en papa….wat een schuiver over de schommel…echt lachen! En wij samen over de bank…Goed om dit allemaal gezien te hebben.
    Volhouden! Ook de komende weken. Je zit helemaal op de goede weg en zoals je zelf al schrijft: de tijd vliegt voorbij en voor je het weet merk je ook echt dat je alles niet voor niets hebt gedaan….

    Groetjes en liefs, papa en mama

  3. Hoi Evenna,
    Is het echt al bijna 5 weken! Time flies, voor ons wel in elk geval. Je hebt al best weer wat opgebouwd zeg, 6 uur school en fysio en ergotherapie. Ik heb echt bewondering voor je. Hou vol, meisje!
    Groetjes,
    Rob, Jolanda, Menno, Thijs en Jeanine

  4. Ha die lieve Evenna, met bewondering lees ik hoe jouw dagen er uit zien: al zes uur naar school, en daarna nog fysio en / of fitness!!! Knap hoor. Dat had je een maand geleden ook niet gedacht…..succes maar weer , nog twee daagjes, en dan weer weekend! Lieve groet van Corrianne.

  5. Lieve Evenna,

    Hoorde van Mama over je therapie. We hopen zo dat het je inzicht geeft en weer een heleboel moed om door te gaan. Mooie tekst heb je weer uitgezocht. Ik zou er aan toe willen voegen dat de kunst van leven niet alleen is dat je positieve energie geeft, maar ook dat je het weet te ontvangen… Bid voor je dat je daarvan veel ontvangt!!
    Lieve groet, ook van mijn mannen,

    Joanne

    P.S. Gelukkig weet Sint dat je in Arnhem bent🙂

Geef een reactie

