Hallo allemaal,

Ik kon niet eerder een blog plaatsen, omdat de internet verbinding hier af en toe raar doet. Drukke dagen! Het is erg zwaar. Helaas al 2 dagen weer verschrikkelijke hoofdpijn. Het zal vast zo zijn dat ik momenteel even heel diep moet gaan, voordat ik op klink, aan dat beeld houd ik dus maar vast!. Ga proberen er vanavond optijd in te gaan, want we moeten morgen vroeg opstaan en aan de fitness en daarna ga ik 4 uur naar school.

Lieve groetjes,

Evenna

2 gedachten over “

  1. Hoi doorzetter,

    Het is een hele strijd: we weten en zien het! Maar vertrouw erop dat het allemaal goedkomt. Je hebt fijne mensen daar in Arnhem om je heen die allemaal het beste voor je voor ogen hebben……..Vanavond komen we je weer even opfleuren. en even je zware rugzak te dragen………je zonnige puberzusje, die je erg mist, komt ook mee!!!!
    liefs ook van de rest thuis en pootje van Fleur.

    Mama

Geef een reactie

