Yeah! Gelukkig bijna weekend. Moet zo alleen nog lopen en fietsen en oefeningen doen, dan heb ik nog een halfuurtje ergotherapie en dan om 16.00 uur mag ik lekker naar huis. Zin om dit weekend lekker naar huis te gaan. Vanmorgen gingen we met de groep naar judo; erg leuk! . Helaas ben ik nog wel erg veel moe en dat is wel erg vervelend. Hopelijk is dat volgende week minder. Vanaf volgende week ga ik 4 uur naar school.

Een fijn weekend allemaal!

Groetjes,

Evenna

4 gedachten over “

  1. Dag Evenna heb alle berichten op deze blog even gelezen. Er is al heel wat werk verzet zo te lezen maar ook nog veel te doen. Maar je lijkt me sterk genoeg om je er door heen te slaan. Wat fijn dat je al weer af en toe naar Epe mag; je wordt met open armen ontvangen denk ik. Heel veel succes met engels maandag en daarna met het verdere traject in Arnhem. We denken aan je.
    Met groet uit Oene, Derk-Jan, Tessa, Wouter en Carla Palm

  2. Lieve Evenna,

    We hebben je weer in de straat gesignaleerd. Fijn!
    Geniet van het thuis zijn. Voor komende week voldoende energie gewenst. Voor de oefeningen én voor school.

    Een dikke knuffel en de groeten van ons allemaal,

    Joanne

  3. Hoi lieve Evenna! Ben zo benieuwd hoe het met je is?? Hoe gaat het op school? in combinatie met de behandelingen en therapie? Kijk uit naar je volgende blog!! Dikke kus en veel liefs, Jeanette

Geef een reactie

