Dag allemaal,

Weer in Arnhem en de start is al weer gemaakt. Het gaat wel goed met me, het was wennen om thuis te zijn en het is ook weer wennen om hier te zijn; ik kan me draai nog niet helemaal vinden. De kamers zijn mooi geworden, er is verder niet heel veel veranderd de muren hebben een ander kleurtje’; zacht oranje en we hebben nieuwe rode gordijnen. Overdag ben ik vooral druk met het 2x fietsen en het 2x lopen, verder probeer ik nog ook nog zo veel mogelijk voor school te doen, want volgende week maandag heb ik herkansing Engels en waarschijnlijk mag ik die herkansing maken op de Noordgouw!!

Super leuk om steeds kaartjes te ontvangen, dat geeft de burger moed! Heel hartelijk bedankt daarvoor.

Veel liefs,

Evenna

 

2 gedachten over “

  1. Hoi Lieve meid, nou eindelijk heb ik de site van de weblog nu goed in mijn laptop staan, pfff, ik kom helemaal achter met het lezen van jouw “dagboek”…! Ik ben ook 2x tijdens het schrijven van deze reactie eruit gegooid net op het einde van mijn berichtje, dat is pas reuze reuze reuze irritant!! Maar gelukt! Meid je doet het fantastisch! Wij zijn trots en daarom kun je morgen uitkijken naar de post hoor…want van ons zitten er ook 2 kaartjes bij als het goed is!
    Liefs en kusjes van ons allemaal, the Vissers family.

  2. Het was heerlijk om je dit weekend een knuffel te kunnen geven. Nu weer daar…met mooie kleurtjes voor je kamer! Hoop dat je de draad weer goed op kunt pakken en dat Engels gaat lukken! Heel veel liefs, Joanne.

Geef een reactie

