Heerlijk weer zo’n weekend thuis, wel even wennen hoor! Afgelopen dagen druk bezig met het volgen van men huiswerk oefeningen.

Ben wel veel moe en vind het erg lastig om ’s middags niet te gaan slapen. Verder gaat het wel aardig goed met me, het is nog niet zo makkelijk om weer je ritme te vinden. Zondagavond moet ik weer terug naar Arnhem en dan zal ik de gerenoveerde afdeling zien. Maandag komt er een nieuw meisje; Ik ben benieuwd! en volgende week donderdag maar ik naar school.

Een fijn weekend en een goede zondag !

Liefs,Evenna

2 gedachten over “

  1. Lieve Evenna, je bent nu vast weer in Arnhem. Is het mooi opgeknapt?
    Morgen er maar weer tegenaan hè meisje? Succes! Ook met school deze week!
    Lieve groet Corrianne.

  2. Lieve Evenna! Dag 1 van de derde week zit er al weer bijna voor je op! Hoe is je kamer geworden? Ben benieuwd! (Foto??) Wat lachen he dit weekend (….. Moet nu nog giechelen om het luchtige onderwerp 🙂 Goede week! Liefs Jeanette

Geef een reactie

