Helaas, ligt de andere site er momenteel uit en voordat het weer aan de praat is kan het nog wel even duren, vandaar dat ik mijn dagelijks blog voort zal zetten op deze website.

hier kunnen jullie de komende tijd mij volgen. Jammer dat ik alle reacties kwijt ben, dus reacties zijn welkom hah!!

heb nu weekend en het is rustig, heb totaal niet het gevoel dat het zondag is. Morgen mag ik weer aan de bak en onverwachts donderdag tot zondag naar huis dus daar kijk ik erg naar uit :)!

Een fijne zondag allemaal!

Liefs Evenna

4 gedachten over “

  1. Lieve Evenna,
    Heel veel kracht, moed en sterkte gewenst voor vandaag en morgen en overmorgen…… We hopen dat het je brengt waar je al zo lang naar uit kijkt. Je bent een sterke meid, houd vol! We leven van uit Epe heel erg met je mee. Liefs Melanie & Jurriën, Lilian, Iris, David, Evert en Geertrui

  2. Was toch fijn je even een knuffel te kunnen geven! Wij wensen je weer moed om door te gaan en hopen dat de kleur van je kamer naar je zin is!
    Gerard, Joanne, Gert en Nick.

Geef een reactie

