Lieve allemaal,

Eindelijk is het zo ver lang naar toe geleefd en nu gaat het maandag werkelijk gebeuren.
Opgenomen worden voor 13 weken in Groot Klimmendaal Arnhem om te revalideren en
hopelijk te herstellen van mijn klachten.

Al 2.5 – 3 jaar loop ik met vele klachten, veel hoofdpijn, buikpijn en veel moe. Ik kan
maar weinig en kan geen dingen doen die leeftijdsgenoten kunnen. Ik ben veel moe
en kan vaak maar halve dagen naar school. Ik ben overal al geweest voor de
oorzaak van mijn klachten, fysio, osteopathie en kraker, ziekenhuis in,
ziekenhuis uit! Maar helaas hielp niks en is het de vraag of er een oorzaak is.
Helaas heb ik tot op de dag vandaag nog steeds klachten.

Ik heb deze blog aangemaakt zodat familie en vrienden mij kunnen volgen tijdens mijn revalidatie.
Ik zou proberen hier elke dag en anders om de 2 dagen wat te posten, zodat
jullie kunnen lezen hoe het met me gaat.

Veel liefs,

Evenna

3 gedachten over “

  1. Lieve Evenna, dan gaan we gewoon op deze site verder! Contact en berichtjes zijn natuurlijk fun voor jou!
    Veel succes voor vandaag en de komende dagen, en dan eind van de week naar Epe!!!
    Lieve groet Corrianne.

  2. Hoi Evenna,

    ‘k heb een storing gehad en een tijdje jouw berichten niet gezien. Even aan je moeder gevraagd hoe het nu met je gaat en of je met de Kerst naar huis mag. Gelukkig wel. Fijn dat je toch (al zijn het kleine) stappen van verbetering ervaart. hele fijne Kerstdagen thuis gewenst en hopelijk gaat het in 2013 steeds beter met je! Hartelijke groetjes van Marianne Jong (ProCon)

Geef een reactie

